Eilen Riemu alias Ilo kävi parantelemassa näyttelytulostaan Kannonkoskella saaden EH:n.
Tänään Raahessa taas Nekulle ERI SA ja PN3.
Viikon kuluttua Iissä onkin sitten hurjat 11 kasvattia eripuolilla suomea näyttelyissä. Meinaa jo vähän jännittää...
Eilen Riemu alias Ilo kävi parantelemassa näyttelytulostaan Kannonkoskella saaden EH:n.
Tänään Raahessa taas Nekulle ERI SA ja PN3.
Viikon kuluttua Iissä onkin sitten hurjat 11 kasvattia eripuolilla suomea näyttelyissä. Meinaa jo vähän jännittää...
Lohjalla tänään Q-Ukko pääsi yllättämään kasvattaja-tädin positiivisesti.
En edes tiennyt että Ukko oli menossa näytille ja olipa kiva ylläri kun puhelimeen napsahti alla oleva kuva 🤗
Eli Ukko VSP ja SERT. Onnea!
Joiku on nyt kolme viikkoa sitten astutettu Tessalon Naavalla.
Astutus onnistui todella hyvin vaikkakaan alkuperäinen suunnitelma ei toteutunut.
Uskoisin että Joiku on tiine, ainakin ulkoiset merkit viittaavat siihen.
Ultrassa en aijo käyttää koska en enää pidä sitä luotettavana.
Röntgenissä kyllä käydään kun vuorokausia on riittävästi.
Naavan käyttöominaisuudet mielestäni sopivat erinomaisesti ajatellen tätä yhdistelmää.
Naava on KVA ja näyttelyistä EH.
Suvultaan Naava on lujaa tekoa. Mm. Karioonhiiten Kajo on isä joka ei varmaan isommin esittelyä kaipaa.
Tässä linkki yhdistelmään:. https://jalostus.kennelliitto.fi/frmSukutaulu.aspx?RekNoE=FI14746/15&ReknoI=FI12396/17
Hu huijakkaa mikä viikonloppu😅
No nyt saa henkäistä kun kaikki meni myös järjestelyjen suhteen loistavasti.
Meidän kerho oli tosiaan nyt järkkäämässä tätä tapahtumaa ja paljon oli asioita hoidettavana.
Sunnuntaina oli erikoisnäyttely johon osallistui 70 dreeveriä.
Omia kasvatteja oli mukana Pihka, Pokka, Kide-Melissa ja Q-Ukko.
Pihka ERI, SA ja PN5. Pokka ERI,SA ja PU4. Melissa EH ja Q-Ukko EH.
Kasvattajaryhmiä oli kaksi, siinä jäätiin toiseksi ja saatiin KP.
Tyytyväinen kyllä olen, ja mikä mukavinta, oli kiva nähdä taas samaa rotua harrastavia tuttuja ja tutustua myös uusiin.
Pojukin oli Posiolla käynyt näytillä mutta sai vain H:n. Odotettiin kyllä parempaa.
Pikku-Sepen elämä jäikin aivan liian lyhyeksi, vain 4kk ehti ikää kertyä.
Juhannuspäivänä joutui Arvo tekemään raskaan päätöksen, päästää Sepe ikiuneen.
Sepellä todettiin synnynnäinen vika maksassa ja sillä on ollut erinäisiä vaivoja 6viikkoisesta lähtien.
Kyllä on mieli niin maassa...
Hyvää matkaa sateenkaarisillalle suloinen pieni Sepe💔
Nyt taitaa olla näyttelysesonki kuumimmillaan.
Kaksi vikkoa sitten Q-Ukko Loviisassa ERI ilman sa:ta.
Viikko sitten Qurre miljoonakoirassa H. Jos karva olisi ollut parempi niin tuomarin mukaan EH:n koira.
Tänään sitten pohjiksista Kuusamossa Rohki ja Nekku EH:t.
Hunajan Pupu taas jatkoi ERI SA-putkea Haapajärvellä ollen pn2. Sai myös vara-sertin.
Nyt taitaakin olla joku viikko taukoa ettei kukaan kasvateista ole näyttelyyn menossa...
Kuvassa Pupu.
Tornion näyttely pidettiin helatorstaina.
Pihka oli sinne ilmoitettu muta en lähtenyt "turhaan" ajelemaan.
Siellä kuitenkin oli kenneliä kasvateista edustamassa pohjis Hunajan Nekku.
Nekulla meni hyvin, ERI, SA, PN3 ja vara-SERT.
Dreevereistä Pokka oli Lestijärvellä lauantaina ja sai ERI:n ilman SA:ta. Pokalla siis ERI-putki jatkuu.